RCGF Stinger 20CC RE - spalovací motor jednoválcový
Kód: SPM06Detailní popis produktu
O KVALITĚ MOTORŮ RCGF - STINGER ENGINES
Parametry: |
Typ: 2 taktní benzínový motor s pístovým ventilem pro letadlo |
Zdvihový objem (cc): 20 cc (1.22 cu in) |
Vrtání x zdvih (mm): 1,3 palce (32 mm)*9,5 palce (24 mm) |
Karburátor: Walbro |
Zapalování: DC-CDI (mikroprocesorem řízený elektronický zapalovací systém) |
Napájení: 6-14V (Rcexl) |
Maximální výkon: 2,8 hp/2,1KW |
Vyžaduje: benzín, dvoutaktní olej, zapalovací baterii a vrtuli |
Otáčky: 1500-10 800 ot./min |
Verze s benzínem: Předmíchané palivo, 25-40 (doporučeno: 30: 1) (90% vysoce oktanový bezolovnatý benzín) |
Mazací olej: 2 taktní motorový olej |
Vrtule: 16x6 9000 ot / min; 16x8 8100 ot./min |
Standardní dvoulistá vrtule |
Doporučené vrtule: 14 x 10, 16 x 6, 16 X 8, 15 X 8, 17 X 6 Svíčka: NGK CM6 Type |
Chladicí systém: vzduchem chlazený |
Balení obsahuje: elektronické zapalování CDI, tlumič výfuku, zapalovací svíčku, těsnění, šrouby, prodloužení škrticího ramene a manuál. |
Hmotnost: |
Motor: 1,37 1b (620 g) |
Tlumič: 2,08 oz (59 g) |
Zapalovací modul: 4,4 oz (125 g) |
Celkem hmotnost: 1,75 1b (795 g) |
Technická data: |
Zapalovací baterie: 6-8,4 NiCd nebo NiMH, 6,6 V LiFe nebo 2S LiPo pack |
Směs benzínu a oleje: 30: 1 |
Náhradní zapalovací svíčka: NGK CM6 nebo ekvivalent |
Volnoběžné otáčky: 1800 ot./min |
Statický tah: |
14,2 1b (6,4 kg) ve výšce 328 stop (100 m) |
12,8 1b (5,8 kg) ve výšce 5,900 stop (1800 m) |
Možnost objednání všech náhradních dílů (na dotaz)
Soupis všech náhradních dílů najdete také v manuálu u každého motoru.
CZ návod ve složce - související soubory.
Oficiální stránky výrobce: www.rcgfusa.com
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.